zaterdag 30 maart 2013

Eilandtoer.

Vandaag hebben we een eilandtoer gemaakt.....het eiland is niet echt groot maar er zijn toch wel een paar mooie dingen te zien.
We hadden een privé taxi dus konden zelf de tijden bepalen ,vanmorgen om 8 uur vertrokken ,eerst naar het olifantenkamp maar daar hadden we al zoveel van gezien dat we daar niet lang zijn gebleven en ook de tocht op de olifant niet hebben gedaan .
Daarna kwam de waterval die niet heel groot was omdat het hier het droge seizoen is

En natuurlijk moest er een tempel worden bezocht dit keer was het een Chinese die weer heel anders zijn dan de Thaise ......heel kleurrijk !

Daarna was er een vissersdorpje  Bang Bao wat er ontzettend leuk uit zag en wat ook prachtige terrasjes had dus even tijd voor iets te drinken

We zijn ook nog naar een viewpoint gereden waar het enorm warm was maar een geweldig uitzicht

Toen lunchen in een heerlijk visrestaurant met uitzicht op deze huisjes !!!!!! Is het niet prachtig !

Na het eten naar het mangrovebos dat blijft toch altijd bijzonder om te zien .....het was laag water dus de wortels waren goed te zien

Op de terugweg zijn we ook nog even gestopt om een foto van het zwembad van ons hotel te maken ook het zwembad op het dak wat aan de andere kant van de weg zit hoort erbij!

Groeten, Arie en Ada

1. Prachtige foto's Ada... en die huisjes zijn schattig... fijne pasen daar, maar dat zal wel lukken.